York Notes (01/04/2004)
4.75/5   4 notes
York Notes Advanced offer a fresh and accessible approach to English Literature. This market-leading series has been completely updated to meet the needs of today's A-level and undergraduate students. Written by established literature experts, York Notes Advanced intorduce students to more sophisticated analysis, a range of critical perspectives and wider contexts.
Que lire après York Notes Advanced on Pride and PrejudiceVoir plus
Il s'agit d'une étude détaillée et facilement abordable d'un des grands classiques de la littérature anglaise. Les références à des sites internet, des romans et des films sont très intéressantes.

Pride and Prejudice is one of the most famous novels in the canon of English literature, constantly in print, read and reread since its publication in 1813, and made into numerous films an television adaptations. Essentially it is a love story though we may be surprised by the frequency with which money is discussed rather than sentiment, or powerful feeling.(introduction)

Videos de Jane Austen (169) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Jane Austen