Citadel (26/04/2016)
3.75/5   2 notes
"More than anyone else in the field, Mr. Dick really puts you inside people's minds." --Wall Street Journal

Many thousands of readers consider Philip K. Dick to have been the greatest science fiction writer on any planet. Since his untimely death in 1982, interest in Dick's works has continued to mount and his reputation has been enhanced by a growing body of critical attention. The Philip K. Dick Award is now presented annually to a distinguished wor... >Voir plus
Que lire après The Minority Report and Other Classic StoriesVoir plus
Le maître incontesté du genre Cyberpunk