J.H. Williams III (Illustrateur)Wendy Williams (Illustrateur)Neil Gaiman (Illustrateur)Kieron Gillen (Illustrateur) Brian Michael Bendis (Illustrateur)Jamie McKelvie (Illustrateur)Jeff Lemire (Illustrateur)Cliff Chiang (Illustrateur)Bill Sienkiewicz (Illustrateur)
Image Comics (05/06/2018)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
LIBRARY JOURNAL (STARRED) -- The graphic anthology 9-11: Emergency Relief raised money for the Red Cross. The recent Love Is Love supported victims of the Pulse nightclub shooting, while Puerto Rico Strong assisted Hurricane Maria disaster relief. Now Las Vegas residents and curators J.H. Williams III (Batwoman; The Sandman: Overture) and wife Wendy Wright-Williams offer a collection of 75 short comics from creators around the world in response to the 2017 mass shoo... >Voir plus
Que lire après Where we liveVoir plus

Videos de Kelly Sue DeConnick (4) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Kelly Sue DeConnick