EAN : 978B01BRYYGRU
Simon & Schuster (05/05/2015)
4.5/5   1 notes
With this "New York Times" bestseller, the beloved Walk series ends as Alan Christoffersen reaches his destination and the beginning of a new life: "Definitely a journey worth taking" ("Booklist"). After the death of his beloved wife, after the loss of his advertising business to his once-trusted partner, after bankruptcy forced him from his home, Alan Christoffersen embarked on a daring cross-country journey--a walk across America, from Seattle to Key West, with on... >Voir plus
Que lire après Walking on WaterVoir plus

Videos de Richard Paul Evans (7) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Richard Paul Evans
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus