EAN : 978B01FIWBFQC
Gallery Books; edition (2015-08-11) (30/11/-1)
5/5   1 notes
Ajouter la description de l’éditeur

Contribuer à la description collective

Video de Chantal Fernando (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Chantal Fernando
Get ready to heat things up this winter with bad boy heroes and the good girls who love them!
In this video:
Renegade by Chantal Fernando https://www.harlequin.com/shop/books/9781335215871_renegade.html
Maid for the Untamed Billionaire by Miranda Lee https://www.harlequin.com/shop/books/9781335478887_maid-for-the-untamed-billionaire.html
Taming Her Hollywood Playboy by Emily Forbes https://www.harlequin.com/shop/books/9781488048432_taming-her-hollywood-playboy.html
Secret Prince's Christmas Seduction by Carol Marinelli https://www.harlequin.com/shop/books/9781335478849_secret-princes-christmas-seduction.html
***
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus