Image Comics (01/09/2013)
A SEX COMEDY FOR COMICS

Suzie's a normal girl with an extraordinary ability: when she has sex, she stops time. One night she meets John... who has the same gift. And so they do what any other sex-having, time-stopping, couple would do: they rob banks. In the vein of THE 40-YEAR OLD VIRGIN and BRIDESMAIDS, Image Comics invites you to come along with MATT FRACTION (Hawkeye, SATELLITE SAM) and CHIP ZDARSKY (Prison Funnies, Monster Cops) for the series th... >Voir plus
Que lire après Sex Criminals Suzie Down in the quietVoir plus
Une histoire pas banale à laquelle même la protagoniste a du mal à croire. Une histoire géniale (on aurait du y penser plus tôt), sexy, présentée avec humour. Un aller-retour entre passé et présent avec un effet narratif peu banal pour une BD; on en ferait facilement un film (à suivre...). Des couleurs et un tracé à la fois simple et lumineux. On a envie de connaitre la suite.

I practically made myself diabetic.

Video de Matt Fraction (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Matt Fraction
Update lecture d'Octobre et Novembre 2015. Au programme :
- Le Trône de Crâne, le cycle des démons de Peter V. Brett http://amzn.to/1IQTUf0 - I.G.H de James Graham Ballard http://amzn.to/1RO6ltX - L’autre de Pierre Bottero, tome 1- Livre de poches http://amzn.to/1IQU2Lf et 2 http://amzn.to/1SXPao0 - Seeker de Jack McDevitt chez Folio SF http://amzn.to/1Osu4KP - Ecrivez un roman en 30 jours de Chris Baty http://amzn.to/1IQU7yF - Porcelaine de Estelle Faye http://amzn.to/1m2jWBl - Deadly Class T1 de Rick Remender, Wes Craig et Lee Loughridge http://amzn.to/1Yb4HYh - Sex Criminals T.2 de Matt Fraction et Chip Zdarsky http://amzn.to/1jYR5N4 - Last Hero Inuyashiki de Hiroya Oku http://amzn.to/1UqzbQy