Isabelle Malenfant (Illustrateur)
Orca Book Publishers (01/10/2013)
Theo is brokenhearted when he accidentally lets go of the string of his party balloon. As he watches it float out of sight, Theo wonders where his balloon might have gone. Luckily, his older brother Zeke knows everything about everything. Zeke explains that it is a little-known fact that all lost balloons end up in Chicago, the Windy City. Then he tells Theo about Frank, who is responsible for collecting all the balloons in the world. Theo is so touched by Frank's s... >Voir plus
Que lire après Once Upon a BalloonVoir plus
C'est clairement un des albums les plus adorables que j'ai lus de ma vie. L'histoire est tout simplement craquante, pleine d'imagination et de surprises, les personnages attachants et les illustrations très chouettes. du bonbon pour les yeux et pour le coeur! J'ai bien l'intention de le garder en tête pour la prochaine fois que je voudrai offrir un peu de magie à un jeune enfant!

“Do you know where my balloon is?” he asked his brother.
“Chicago,” Zeke said, peering through the tower he had built. “It is a little-known fact that all lost balloons end up in Chicago.”