Harlequin (01/05/2014)
Des années plus tôt, Jace, Caden et Dalton Granger ont laissé derrière eux Charlottesville, la maison de leur enfance, et les terribles souvenirs qui y sont attachés. Mais, aujourd’hui, ils sont de retour pour exaucer le dernier souhait de leur défunt grand-père : sauver l’entreprise dans laquelle des générations de Granger ont mis toute leur énergie et leur passion. Lorsqu’il découvre que Granger Aeronotics, qu’il a toujours connue florissante et à la pointe du pro... >Voir plus
Que lire après L'héritage des GrangerVoir plus
Peut on nous indiquer si le tome 2 est édité merci

Lire un extrait
Videos de Brenda Jackson (15) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Brenda Jackson
Did you know August 30th is National Beach Day? We want to take this day to not only celebrate enjoying the great outdoors and summer weather before autumn hits, but also give you a step by step guide on creating your own book club on the beach, including book recommendations, fun questions to ask, and (of course!) delicious snacks to enjoy with friends. Let Heather from Bookables teach you how to truly enjoy a romance read with your closest friends while taking in some sun.
Bookables: https://www.youtube.com/c/Bookables
In this video: A PROPOSAL THEY CAN'T REFUSE by Natalie Caña https://www.harlequin.com/shop/books/9780369718440_a-proposal-they-cant-refuse.html
A SUMMER IN SONOMA by Robyn Carr https://www.harlequin.com/shop/books/9781488028083_a-summer-in-sonoma.html
WHAT HAPPENS ON VACATION... by Brenda Jackson https://www.harlequin.com/shop/books/9780369708656_what-happens-on-vacation.html
RIVALS AT LOVE CREEK by Michelle Lindo-Rice https://www.harlequin.com/shop/books/9780369733207_rivals-at-love-creek.html
Want to learn more about how to create a book club on the beach? Get started with this video from Lisa London: https://youtu.be/xTvWGeoji6o
Learn more about National Beach Day: https://nationaltoday.com/national-beach-day/
***