Harlequin (15/04/2011)
2.5/5   1 notes
Ajouter la description de l’éditeur

Contribuer à la description collective
* Une première histoire intéressante, comme le laisait penser le résumé
bon moment de lecture
*je n'ai pas accroché à cette deuxième histoire
des personnages qui manquent de profondeur
*une histoire agréable, mais sans plus.
assez semblable avec d'autres déjà lu... sur beaucoup de points

Videos de Brenda Jackson (15) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Brenda Jackson
Did you know August 30th is National Beach Day? We want to take this day to not only celebrate enjoying the great outdoors and summer weather before autumn hits, but also give you a step by step guide on creating your own book club on the beach, including book recommendations, fun questions to ask, and (of course!) delicious snacks to enjoy with friends. Let Heather from Bookables teach you how to truly enjoy a romance read with your closest friends while taking in some sun.
Bookables: https://www.youtube.com/c/Bookables
In this video: A PROPOSAL THEY CAN'T REFUSE by Natalie Caña https://www.harlequin.com/shop/books/9780369718440_a-proposal-they-cant-refuse.html
A SUMMER IN SONOMA by Robyn Carr https://www.harlequin.com/shop/books/9781488028083_a-summer-in-sonoma.html
WHAT HAPPENS ON VACATION... by Brenda Jackson https://www.harlequin.com/shop/books/9780369708656_what-happens-on-vacation.html
RIVALS AT LOVE CREEK by Michelle Lindo-Rice https://www.harlequin.com/shop/books/9780369733207_rivals-at-love-creek.html
Want to learn more about how to create a book club on the beach? Get started with this video from Lisa London: https://youtu.be/xTvWGeoji6o
Learn more about National Beach Day: https://nationaltoday.com/national-beach-day/
***
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus