Harlequin (01/03/2013)
commprend deux romans : A Scandal, a Secret, a Baby (paru en français sous le titre : La fiancée de Dante d'Arezzo) + Marriage scandal, showbiz baby

- A Scandal, a Secret, a Baby

One sinful night…
Dante D’Arezzo is the last person famous songwriter Justina Perry wants to see at her best friend’s wedding. The wickedly sexy Italian is ruthless to the core. He broke her heart once; she won’t surrender to his insatiable desire a... >Voir plus
Que lire après A Scandal, a Secret, a Baby / Marriage scandal, showbiz babyVoir plus
Comme dans La fiancée de Dante d'Arezzo, ce court roman est un vrai ramassis de clichés propres aux romans Harlequin tels qu'on se les imagine : beaucoup d'argent et de pouvoir ; un héros si beau si irrésistible, si italien ; une héroïne sans véritable personnalité... L'intrigue est également sans surprise.
Bref, une lecture guère convaincante...

Lien : http://lecturesdestephanie.b..

You could be adored from afar by so many—yet inside be as lonely as hell.

Videos de Sharon Kendrick (2) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Sharon Kendrick
Are you looking for a billionaire hero to sweep you off your feet? Lisa London is here with her 10 favorite heroes from the new Jet-Set Billionaires miniseries from Harlequin Presents. Not only will these heroes really heat things up, but you'll find yourself on a globe trotting adventure as each romantic read takes you to a new, glamorous destination. Plus, this series features some of your favorite romance authors, including Dani Collins, Sharon Kendrick, Abby Green and more!
Explore the Jet-Set Billionaires miniseries: https://www.harlequin.com/shop/miniseries/jet-set-billionaires.html
Lisa London: https://www.youtube.com/channel/UCeiHoQgsXybl4aT7kYq9fdQ
Do you have a favorite type of romance hero? Let us know in the comments section below!
***