Forever (28/06/2016)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
Ajouter la description de l’éditeur

Contribuer à la description collective
Fnac
Amazon
Decitre
Cultura
Rakuten

Video de Jessica Lemmon (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Jessica Lemmon
Do you want winter to just END already? The warm weather is just around the corner, but in the meantime, take a break from the snow and ice with these smoking hot books!
In this video: A Private Affair by A.C. Arthur https://www.harlequin.com/shop/books/9781488061981_a-private-affair.html
From Boardroom to Bedroom by Jules Bennett https://www.harlequin.com/shop/books/9781488062681_from-boardroom-to-bedroom.html
Cinderella's Royal Seduction by Dani Collins https://www.harlequin.com/shop/books/9781488059162_cinderellas-royal-seduction.html
In for Keeps by Taryn Belle https://www.harlequin.com/shop/books/9781488062018_in-for-keeps.html
His Forbidden Kiss by Jessica Lemmon https://www.harlequin.com/shop/books/9781488062728_his-forbidden-kiss.html
***
Subscribe for more from Harlequin: https://www.youtube.com/channel/UCxCJKbFiPONVnPv_R6JGDAg?sub_confirmation=1
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus
Fnac
Amazon