EAN : 978B0068PBMXK
Books on Demand (01/01/1900)
4.33/5   3 notes
In the whole range of fantastic literature, Lovecraft created a new form that is neither pure fancy nor pure science fiction. He combined a factual and accurate scientific knowledge with its extension to the absolute limit in supernatural bizarrerie. His work defies classification, for it is as much myth as reality - both lore and legend at their haunting, haunted best, and at the same time science at its most provocative. His tales have been termed the finest weird... >Voir plus
Que lire après Dunwich Horror & OthersVoir plus

Videos de Howard Phillips Lovecraft (129) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Howard Phillips Lovecraft
LA PAGE ULULE : https://fr.ulule.com/la-correspondance-howard-lovecraft/
NOTRE SITE : http://www.mnemos.com/
Suivez-nous sur les réseaux ! :)