Simon & Schuster Childrens Books (04/08/2011)
Lauren is adopted and eager to know more about her mysterious past. But when she discovers she may have been snatched from her family as a baby, her whole life suddenly feels like a sham. Could her adoptive parents really have been responsible for kidnapping her?

Running away from her family to seek out the truth, Lauren's journey takes her deeper and deeper into danger as she realises that someone wants to stop her uncovering what really happened whe... >Voir plus
Que lire après Girl, MissingVoir plus
J'attendais beaucoup de ce roman et sans doute trop car je sors de cette lecture déçue.
Sophie McKenzie donne la parole a une adolescente qui a été adopté. Beaucoup de secrets tourne autour de cette adoption et la jeune fille sent qu'on lui cache quelque chose. Quand un jour par hasard elle tombe sur un site d'enfants kidnappés elle découvre une petite fille disparue il y a plusieurs années et qui lui ressemble étrangement. Se pourrait-il que ce soit-elle?

J'espérais je pense un peu plus de suspense et aussi une intrigue peut-être un peu moins évidente.

Boys are like puppies. All they need is affection and fresh air.

Lire un extrait