ISBN : 095621357X
Éditeur : Nobrow Press (01/01/2010)

"I have rarely come across a new cartoonist who so quickly leapt to the top of my favorites list as did the work of Jon McNaught. Quiet, subtle, deeply felt. Gorgeously designed. Quintessentially British. A rare joy. Simply put - Jon McNaught is sublime."
— Seth, Author of George Sprott, 1894-1975

Nominated for the ‘Promising New Talent’ category of the prestigious Ignatz awards 2011.

NievaNieva   11 août 2015
— twi twi
— dru dru drrrrm
Videos de Jon McNaught (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Jon McNaught
While the comics marketplace generally favors work that offers conventionally novelistic narratives conveyed through artwork that inclines towards naturalistically-based figurative clarity, a rising generation of artists, often working in alternative publishing formats, is exploring the limits of expressive poetic minimalism. Comics critic Derik Badman will discuss the new comics minimalism with Christopher Adams, Simon Moreton, Jon McNaught, Frank Santoro and Andrew White.
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus