Panini France (15/02/2001)
In 1981, a young Frank Miller took the reins of a second-class superhero, Daredevil, and turned the comics world on its ear with a dynamic, cinematic storytelling style, complicated characters, and unusual (for the time) devices such as first-person narrative. Daredevil Visionaries: Frank Miller, Vol. 2 covers issues 168-182, when Miller took over the writing (he had already been doing the pencils; Klaus Janson did the inks) and pitted DD against Spider-Man's arch... >Voir plus
Que lire après Daredevil Visionaries Frank Miller Volume 2 TPBVoir plus

Videos de Frank Miller (35) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Frank Miller
Titres abordés :
Je suis Daredevil - Edition 60ème anniversaire (Marvel Anthologie) - Collectif
Daredevil : En disgrâce (Marvel Epic Collection) - Collectif
Daredevil Jaune (Marvel Hors collection) - Jeph Loeb & Tim Sale
Daredevil T01 (Marvel 100%) - Saladin Ahmed & Aaron Kuder
Merci à Emmanuel pour le montage et ClemB pour l'habillage sonore.