Baccano tome 3 sur 4
Yen Press (22/05/2018)
4.5/5   1 notes
NEW YORK, 1930

Firo's big day has come, and everyone's enjoying the celebration--Isaac and Miria so much so that they've had a bit of a change of heart! If one criminal syndicate is just too nice to rob, then surely another will do...Meanwhile, Szilard learns that the object of his search is right under his nose. Soon nothing will stand between him and ultimate knowledge...!

The crazy ruckus comes to a close!
Que lire après Baccano, tome 3Voir plus

Video de Ryohgo Narita (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Ryohgo Narita
"Dead Mount Death Play est un manga qui prend à contre-pied la tendance scénaristique actuelle et qui nous réserve encore pas mal de surprises."
Salut à toi ! Voici une nouvelle fois un Mangado - La voie du manga sur Dead Mount Death Play de FUJIMOTO Shinta et NARITA Ryohgo. Pour ne louper aucune vidéo et nous soutenir, pense à t'abonner à la chaine youtube de Manga-News et de la Bande Animée !
Manga-News : https://www.youtube.com/channel/¤££¤16PmRfXNXT7Dead Mount Death Play de FUJIMOTO Shinta15¤££¤6rmAqHIg/?sub_confirmation=1