Boxtree Ltd (12/09/2008)
"They're Not Pets, Susan," says a stern father who has just shot a bumblebee, its wings sparkling in the evening sunlight. A lone office worker, less than an inch high, looks out over the river in his lunch break, "Dreaming of Packing it All In." A tiny man makes his way back to a tiny car, with a tiny shopping bag: "Shopping for one again." Another office worker sits atop a gigantic engagement ring and gazes into the distance; the caption reads, simply: "No." These... >Voir plus
Que lire après Little People in the CityVoir plus
Dans la lignée de Tanaka (mais un peu moins bon), Slinkachu nous offre des clichés de mini mondes dans divers endroits de Londres.