ISBN : 052565769X
Éditeur : Knopf (24/09/2019)

From the National Book Award-winning author of Just Kids and M Train, a profound, beautifully realized memoir in which dreams and reality are vividly woven into a tapestry of one transformative year.

Following a run of New Year's concerts at San Francisco's legendary Fillmore, Patti Smith finds herself tramping the coast of Santa Cruz, about to embark on a year of solitary wandering. Unfettered by logic or time, she draws us into her private wonderlan... >Voir plus

Videos de Patti Smith (19) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Patti Smith
Reprendre des journaux intimes, les adresser à quelqu?un de sa génération, en l?occurrence une femme, Patti Smith, que l?auteure aurait pu rencontrer dans ses déambulations américaines, quand elle avait 20 ans... Aujourd?hui, les textes de l?artiste sont les miroirs d?un monde qui ne sera jamais plus !