Éditeur : Penguin (01/01/1991)
Aung San Suu Kyi, human-rights activist and leader of Burma's National League for Democracy, was detained in 1989 by SLORC, the ruling military junta. Today, she is newly liberated from six years' house arrest in Rangoon, where she was held as a prisoner of conscience, despite an overwhelming victory by her party in May 1990.

This collection of writings, now revised with substantial new material, including the text of the Nobel Peace Prize speech deli... >Voir plus

Videos de Aung San Suu Kyi (26) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Aung San Suu Kyi
http://www.librairiedialogues.fr/ Marion de la librairie Dialogues nous propose ses coups de c?ur du rayon Sciences humaines: "Aung San Suu Kyi, l'icône fracassée" de Bruno Philip (Équateurs), "Les aventures de Kawi" de Guillaume Alemany (L'Harmattan) et "Au temps des Vikings" d'Anders Winroth (La Découverte). Réalisation : Ronan Loup. Questions posées par : Élise le Fourn.
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus