EAN : 9781984833648
Éditeur : Random House Large Print (10/07/2018)
Willa Drake can count on one hand the defining moments of her life. In 1967, she is a schoolgirl coping with her mother's sudden disappearance. In 1977, she is a college coed considering a marriage proposal. In 1997, she is a young widow trying to piece her life back together. And in 2017, she yearns to be a grandmother but isn't sure she ever will be. Then, one day, Willa receives a startling phone call from a stranger. Without fully understanding why, she flies ac... >Voir plus

Videos de Anne Tyler (2) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Anne Tyler
Romain Gary le disait : "S'il y a une chose impardonnable, c'est de ne pas pardonner". Plus simple à dire qu'à faire. Pourtant, en lisant "Vinegar girl" d'Anne Tyler, cela semble déjà bien plus simple à mettre en application. Cela l'est encore plus lorsque ce sont Héloïse Goy et Tatiana Lenté, auteures du livre "Bibliothérapie" paru aux éditions Hachette Pratique, qui nous le présentent.
En savoir plus sur "Bibliothérapie : 500 livres qui réenchantent la vie" ? http://bit.ly/Bibliotherapie-500-livres