Éditeur : Picador (01/01/1900)

Note moyenne : 4.5/5 (sur 2 notes)
At just ten years old, Tobias Wolff is reluctantly on the road. His restless, spirited mother is desperate to build a better life for them both, but Tobias is struggling with this ever-changing routine. When they finally reach Utah, he decides to change his name to Jack, after his hero Jack London, because he longs for adventure and to start fresh. THIS BOY'S LIFE traces Jack's experiences growing up against the background of a violent and wildly optimistic America.

Sodapop_CurtisSodapop_Curtis   09 mars 2010
I have been corrected on some points, most of chronology. Also my mother thinks that a dog I describe as ugly was actually quite handsome. I've allowed some of these points to stand, because this is a book of memory, and memory has its own story to tell.
Sodapop_CurtisSodapop_Curtis   09 mars 2010
My first stepfather used to say that what I didn't know would fill a book. Well, here it is.