humanitas (01/01/2012)
„Ce anume, exact, e aceasta carte mi-e foarte greu sa spun. Ea consta din sase capitole, pe care sunt tentat sa le numesc povestiri, iar fiecare povestire porneste de la o intrebare, o problema pe care vrea s-o lamureasca. Toate cele sase puncte de pornire, precum si drumul urmat de povestiri, tin de teatru si literatura, dar miza intrebarilor depaseste aceste domenii, vizeaza un grad mai mare de generalitate: omul, societatea, istoria. S-ar putea intelege de-aici c... >Voir plus
Que lire après Infinitul dinăuntruVoir plus
Cependant qu'on l'écorche vif à volonté, survit, je crois, une dernière chose : la nostalgie de la quête d'un sens. C'est ce qui resterait du domaine de l'indéfini.

[Însă oricâte piei ai jupui de pe el, supraviețuiește, cred, un ultim lucru: nostalgia după un sens. Asta ar fi tot ce mai rămâne din domeniul nedefinit.]
(p. 59)

Video de Vlad Zografi (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Vlad Zografi
Vlad ZOGRAFI .
autres livres classés : roumanieVoir plus

George Sand / Alfred de Musset

Trouvez le mot manquant au début de ce vers : "- XXX - je mets à vos pieds un éternel hommage "

Je
Vous
Quand
Que
Voulez

Thèmes : littérature française , poésie , jeux de langage , classique français , acrostichesCréer un quiz sur ce livre