Eyrolles (15/09/2011)

Découvrez le responsive Web design, et apprenez à concevoir des sites Web agréables qui anticipent et répondent aux besoins de vos utilisateurs. En explorant des techniques CSS et des principes généraux de design, comme les grilles fluides, les images flexibles et les media queries, Ethan Marcotte démontre qu'il est possible d'offrir une expérience utilisateur de qualité, quelle que soit la taille, la réso... >Voir plus
Que lire après Responsive Web design, N°4Voir plus
This is apparently a cool book. I heard a lot about it and also added it to my wishlist. I am studying web design and new knowledge on this topic from different sources will benefit me. I've already tried making presentations of my first projects, using templates and some creative ideas from https://masterbundles.com/templates/printable/ they helped me a lot with this. I do not want to stop, I will continue to develop in the direction of web design. I really like that.
une livre intéressant.
Lien : https://www.babelio.com/livr..