WBOOKS (01/11/2012)
Grenzen worden doorbroken door zonder onderscheid kunstwerken van alle tijdens, scholen, visies en technieken door elkaar te presenteren. Alleen in dit boek kan Van der Goes worden vergeleken met Van Gogh, Duccio worden teruggevonden naast Duchamp, Mondriaan bekeken samen met Monet, of kan Warhol tegenover Waterhouse worden geplaatst.
Elke kunstenaar heeft een eigen pagina met een afbeelding in kleur en informatie over het kunstwerk en zijn schepper. De besch... >Voir plus
Il m'a fallu une année pour finir la lecture de ce "Grand Livre d'art". Mais quelle richesse! J'y ai découvert une quantité d'artistes que je ne connaissais pas ou que je ne connaissais que de nom. Et pour chaque découverte éveillant ma curiosité, je passais mon temps en recherches supplémentaires sur Internet. Une lecture surprenante et enchanteresse.

Livres les plus populaires de la semaine Voir plus