Citations sur Thanasse et Casimir (6)

"Dji pinseùs qu'l'huche dou stôle asteùt drouvu ... Vos rniflou comme un via qui bwèt l'fond dou saya !" (p.24)
"L'Thanasse, il a taudis sti ène miette pus maboul qu'in aute, on l'sait bé, mais dispus qu'y lit les gazettes des calotins, ça va pire, è si on n'ly met né ène goutte d'huile dins s'tiesse, y va dérayi pou dou bon." (p.127)
"C'est toudis les p'tits qu'on spotche." (p.9)
"Salut, Marie, bénie d'entre toutes les femmes que leur volonté est faite sur la terre comme au Ciel ! Donnez-moi z'aujourd'hui le pain quotidien et le fruit pour mes entrailles et les aliments pour nous conserver la vie. Je crois au Saint-Esprit qui a souffru sous Fonse-Pilaque et pardonnez-nous nos enfances comme nous pardonnons à ceux qui nous ont enfoncés et faites-les mourir plutôt que de nous enfoncer encore. Ainsi soit-il !" (p.104)
"On wèt bé qu't'es l'vijin dou curè. A fôce di djowè aveù l'goupillon, tu boiras d'l'euwe bènite è tu touneras mau, innocent !" (p.107)
"On vique tout seû comme on vique à deux è quand dj'aurai dandgi d'ène compagnie, dji sais toudis bé qui c'qui dji n'irai né qué !" (p.108)