Overamstel (01/01/2011)
Toen Susan Smit haar debuut Heks uitbracht, werd hekserij nog gezien als hype. Nu, twintig jaar later, duurt de belangstelling voor de oude Europese natuurreligie voort en zijn magie, het vrouwelijke goddelijke en de kracht van de natuur populairder dan ooit. Susan Smit is van 'nationale troetelheks' uitgegroeid tot succesvol schrijfster van romans en non-fictie, columniste en veelgevraagd spreekster die met een kritische blik en de nodige zelfspot haar licht op spi... >Voir plus
Que lire après HeksVoir plus

Video de Susan Smit (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Susan Smit
Le premier roman de la collection Les ailleurs, "La Sorcière de Limbricht" de Susan Smit, est disponible en librairie et en ebook.
Plus d'informations https://bit.ly/lasorcieredelimbricht
Pour vous procurer le livre : - Notre site : https://editionscharleston.fr/products/susan-smit-la-sorciere-de-limbricht-grand-format - Fnac : https://livre.fnac.com/a17138413 - Amazon : https://www.amazon.fr/dp/2368128581 - Cultura : https://www.cultura.com/p-la-sorciere-de-limbricht-9782368128589.html
Retrouvez-nous sur et sur les réseaux sociaux : - Instagram : https://www.instagram.com/editionscharleston/?hl=fr - Facebook : https://www.facebook.com/Editions.charleston - Twitter : https://twitter.com/LillyCharleston - LinkedIn : https://www.linkedin.com/showcase/editions-charleston/