Taschen (02/10/2010)
It pays to have a paper view

Whether you're starting your own business or simply trying to stay in business, three paper-based items are absolutely crucial to your company: letterhead, envelope, and business card. These three items, along with your logo, are the pillars of a well-defined corporate identity. Though seemingly ephemeral, the subliminal communications value of elegant stationery cannot be overestimated. The best stationery works hard for ... >Voir plus
Que lire après Stationery Design Now !Voir plus

Videos de Julius Wiedemann (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Julius Wiedemann
Retrouvez vos livres dans notre librairie en ligne ! :
L'histoire du Design : Volume 1 (1890-1959) de Jens Muller aux éditions Taschen https://www.lagriffenoire.com/101767-beaux-livres-va-history-of-graphic-design.html
The history of graphic design : Volume 2, 1960-today (Anglais) Relié de Jens Muller (Auteur), Julius Wiedemann aux éditions Taschen https://www.lagriffenoire.com/128654-beaux-livres-art-the-history-of-graphic-design-vol-2--1960-today---the-history-of-graphic-design-vol-2--1960-today.html
#soutenezpartagezcommentezlgn