EAN : 9781728282015
Bloom Books (01/02/2023)
I've been many things.

I've been a son and a stepbrother. An army captain and a vice president.

But only with him am I a prince. His little prince.

Only with Maxen and Greer does my world make sense, only between them can I find peace from the demons that haunt me. But men like me aren't made to be happy. We don't deserve it. And I should have known a love as sharp as ours could cut both ways.

My name is Em... >Voir plus
Que lire après American Prince: A Steamy and Taboo BookTok SensationVoir plus
Livre Audio, VO
Un trio amoureux composé de Ash, Greer et Embry. Deux hommes, une femme, chacun avec ses démons et ses perversions.
Ash et Embry se rencontrent à la guerre, Ash rencontre Greer à Londres et Embry rencontre également Greer à Chicago.
Ash devient président des Etats Unis, Greer sa femme et Embry l'amant de l'une et de l'autre, séparément ou en même temps.
Entre passé et présent, le roman évolue dans les interactions entre les 3 personnages, surtout Ash et Embry au début.
Autant j'ai trouvé le début intéressant et plein de tensions amoureuses, autant la dernière partie du roman m'a déçu. La fin particulièrement. Tout ça pour ça je n'ai pu m'empêcher de penser.
Il y a des scènes assez torrides à ne pas mettre entre toutes les oreilles.

Video de Sierra Simone (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Sierra Simone
Looking for some hot reads to match the hot weather? Jessica (Peacelovebooksxo) joins us today with 8 steamy recommendations, perfect for readers who love passionate romance.
Subscribe to Peacelovebooksxo for more great book recommendations: https://www.youtube.com/channel/UCi33yl¤££¤35BUSINESS CASUAL25¤££¤5fh2Q
In this video: HIS BRIDE WITH TWO ROYAL SECRETS by Marcella Bell https://www.harlequin.com/shop/books/9780369707833_his-bride-with-two-royal-secrets.html
BUSINESS CASUAL by Danielle Allen https://www.goodreads.com/book/show/59040577-business-casual?ac=1&from_search=true&qid=a¤££¤33Peacelovebooksxo38¤££¤1&rank=1
MAFIA MISTRESS by Mila Finelli https://www.goodreads.com/book/show/58900284-mafia-mistress?ac=1&from_search=true&qid=ac8BkQC5hr&rank=1
A GAME BETWEEN FRIENDS by Yahrah St. John https://www.harlequin.com/shop/books/9781335735676_a-game-between-friends.html
SECOND SEMESTER by Q.B. Tyler https://www.goodreads.com/book/show/42444874-second-semester?ac=1&from_search=true&qid=IRcZFdwbLS&rank=1
SECRETS OF A WEDDING CRASHER by Katherine Garbera https://www.harlequin.com/shop/books/9780369708786_secrets-of-a-wedding-crasher.html
AMERICAN QUEEN by Sierra Simone https://www.goodreads.com/book/show/30314992-american-queen?ac=1&from_search=true&qid=aienFKCGG5&rank=1
Want to explore more sexy summer romance novels? Visit Harlequin Ever After for more sexy reading suggestions: https://blog.harlequin.com/2022/05/heat-things-up-with-5-steamy-reads-just-in-time-for-summer-giveaway/
***
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus