Pocket Books (26/09/2017)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
Aboard the Starship Shenzhou, Lieutenant Michael Burnham, a human woman raised and educated among Vulcans, is promoted to acting first officer. But if she wants to keep the job, she must prove to Captain Philippa Georgiou that she deserves to have it.
She gets her chance when the Shenzhou must protect a Federation colony that is under attack by an ancient alien vessel that has surfaced from the deepest fathoms of the planet's dark, uncharted sea.

>Voir plus

Videos de David Mack (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de David Mack
Titres abordés :

Plus d'infos sur notre site internet : https://www.panini.fr/