EAN : 978B00CF6DHK2
Rizzoli International Publications (30/11/-1)
3.62/5   4 notes
Originally published in 1970, Roald Dahl's Fantastic Mr. Fox tells the story of the Fox Family. After twelve years, the Fox Family's quiet home life proves too much for Mr. Fox's natural animal instincts. When his young nephew arrives, Mr. Fox slips back into his old ways as a smart bird thief and, in doing so, endangers not only his beloved family, but the whole animal community as well. In Fall 2009, audiences will cheer as award-winning director Wes Anderson (Rus... >Voir plus
Que lire après The Making of Fantastic Mr FoxVoir plus
Un livre qui retrace des étapes de la création de ce très beau film d'animation qui ne rencontra pas le succès escompté. Il a surtout nécessité 4000 accessoires, 500 marionnettes et 150 décors, un travail colossal de création très bien expliqué dans ce livre de très bonne qualité avec des illustrations, plans croquis etc.

Livres les plus populaires de la semaine Voir plus