Ellipses (19/04/2011)
Déclinaison du « Kompetenzen ». Ouvrage permettant de travailler et d'améliorer ses compétences à l'écrit tant en terme de compréhension que d'expression. Lycée, classes prépas, université, autodidactes.
Que lire après Anglais Compréhension & Expression Écrite B1-B2Voir plus
This is a really interesting and thorough approach to learning English. It will help students but will also appeal to teachers who are looking for a way of approaching authentic texts. It offers an amazing array of different types of text and interesting ways of tackling questions, along with grammar help and a comprehensive list of useful words in French and English. As a teacher this is the best book I have read for working on written comprehension/expression. I highly recommend it.

Videos de Marie-Hélène Fasquel (12) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Marie-Hélène Fasquel
Trailer : Les Naufragés de la Morrigane, de Gabriel Erhart et Marie-Hélène Fasquel, 2023, éditions Ex Æquo. Montage : Nicolas Nouhaud. Musique : https://pixabay.com/fr/music/titre-pr... Titre : Motivational Epic Music / Inspiring Cinematic Background Music Auteur : SoulProdMusic.