Forward collection tome 1 sur 4
Amazon (17/09/2019)
On the eve of Earth’s destruction, a young scientist discovers something too precious to lose, in a story of cataclysm and hope by the #1 New York Times bestselling author of the Divergent trilogy.

It’s only two weeks before an asteroid turns home to dust. Though most of Earth has already been evacuated, it’s Samantha’s job to catalog plant samples for the survivors’ unknowable journey beyond.

Preparing to stay behind and watch the worl... >Voir plus
Que lire après Forward collection, Tome 1 : ArkVoir plus
Les jours sont comptés. Un astéroïde va détruire la terre. Une nouvelle à l'atmosphère mélancolique qui pourrait faire office de prologue à un très bon roman. J'ai plus aimé mon ressenti d'après lecture que la lecture elle-même de par ses trop nombreuses descriptions du milieu botanique. La lecture achevée, le lecteur sentira une agréable nostalgie.