Bloom Books (12/09/2023)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
Ajouter la description de l’éditeur

Contribuer à la description collective
Que lire après Salt KissVoir plus

Video de Sierra Simone (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Sierra Simone
Looking for some hot reads to match the hot weather? Jessica (Peacelovebooksxo) joins us today with 8 steamy recommendations, perfect for readers who love passionate romance.
Subscribe to Peacelovebooksxo for more great book recommendations: https://www.youtube.com/channel/UCi33yl¤££¤35BUSINESS CASUAL25¤££¤5fh2Q
In this video: HIS BRIDE WITH TWO ROYAL SECRETS by Marcella Bell https://www.harlequin.com/shop/books/9780369707833_his-bride-with-two-royal-secrets.html
BUSINESS CASUAL by Danielle Allen https://www.goodreads.com/book/show/59040577-business-casual?ac=1&from_search=true&qid=a¤££¤33Peacelovebooksxo38¤££¤1&rank=1
MAFIA MISTRESS by Mila Finelli https://www.goodreads.com/book/show/58900284-mafia-mistress?ac=1&from_search=true&qid=ac8BkQC5hr&rank=1
A GAME BETWEEN FRIENDS by Yahrah St. John https://www.harlequin.com/shop/books/9781335735676_a-game-between-friends.html
SECOND SEMESTER by Q.B. Tyler https://www.goodreads.com/book/show/42444874-second-semester?ac=1&from_search=true&qid=IRcZFdwbLS&rank=1
SECRETS OF A WEDDING CRASHER by Katherine Garbera https://www.harlequin.com/shop/books/9780369708786_secrets-of-a-wedding-crasher.html
AMERICAN QUEEN by Sierra Simone https://www.goodreads.com/book/show/30314992-american-queen?ac=1&from_search=true&qid=aienFKCGG5&rank=1
Want to explore more sexy summer romance novels? Visit Harlequin Ever After for more sexy reading suggestions: https://blog.harlequin.com/2022/05/heat-things-up-with-5-steamy-reads-just-in-time-for-summer-giveaway/
***
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus