EAN : 9781250219688
St. Martin's Press (04/08/2020)
3.75/5   2 notes
After the first season of her true crime podcast became an overnight sensation and set an innocent man free, Rachel Krall is now a household name?and the last hope for thousands of people seeking justice. But she’s used to being recognized for her voice, not her face. Which makes it all the more unsettling when she finds a note on her car windshield, addressed to her, begging for help.

The small town of Neapolis is being torn apart by a devastating ra... >Voir plus
Ce roman est un mélange de thriller juridique, d'enquête journalistique, et de roman noir social. J'ai aimé la structure narrative et la plume de l'auteure. le sujet de l'intrigue est révoltant, s'agissant de viols et d'agressions sexuelles. Les détails de ces crimes ne sont pas trop graphiquement décrits, mais on se sentira tout de même bousculé psychologiquement.