Adam Gorham (Illustrateur)
Marvel Comics Inc (18/09/2018)
They aren't the X-Men-in-training anymore! The New Mutants are launching themselves headfirst into some of the creepiest corners of the Marvel Universe, going on the missions no one else will. But does the team know what they are really hunting for? The enigmatic Majik leads her team of Wolfsbane, Rictor, Boom-Boom and Strong guy into battle with paranormal threats that might just tear them apart! When the New Mutants investigate an Arctic research base where everyo... >Voir plus
Que lire après New Mutants : Dead SoulsVoir plus
Este número incluye unas aventuras del equipo de New Mutants, bastante cortas pues acá acaba la serie. Karma que ahora está a cargo de la empresa Hatchi contrata a Magik, Rahne, Ritko, Boom Boom y Strong Guy para hacer algunos "trabajos". Lamentablemente parece que hay alguien más detrás, una presencia extraña y mágica que los llevará al gran colapso. Interesante esta interacción entre este nuevo grupo y siempre es chévere ver a Magik en acción.Este número que termina aquí continúa en Uncanny X-Men 12.

Video de Matthew Rosenberg (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Matthew Rosenberg
50 ans et 50 balles dans les truands.

À l'occasion de l'anniversaire du Punisher, Aurélien et Emile reviennent sur la génèse du célèbre vigilante de l'univers Marvel et sur leurs histoires préférées à base de sang et de poudre.

Titres abordés :
• Je suis le Punisher (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/je-suis-le-punisher-fan24001-fr02.html) (Marvel Anthologie) - Collectif • Punisher : L'intégrale 1974-1981 (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-l-int-grale-1974-1981-fpuni001-fr02.html) (Marvel Classic) • Punisher par Ennis/Dillon T01 (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-par-ennis-dillon-1-fmico01416-fr02.html) (Marvel Icons) - Garth Ennis & Steve Dillon • Punisher T01 : Retour sanglant (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-t01-retour-sanglant-fmd24003-fr02.html) (Marvel Deluxe) de Greg Rucka & Marco Checchetto • Punisher T01 : Frank s'en va-t-en guerre (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-fresh-start-1-f1mnf03219-fr02.html) (100% Marvel) de Matthew Rosenberg & Szymon Kudranski • Punisher Soviet (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-soviet-f1m20002-fr02.html) (100% Marvel) de Garth Ennis & Jacen Burrows • Punisher T01 : le roi des tueurs (https://www.panini.fr/shp_fra_fr/punisher-1-f1m23001-fr02.html) (100% Marvel) de Jason Aaron, Jesus Saiz & Paul Azaceta
Merci à Emmanuel pour le montage et ClemB pour l'habillage sonore.