EAN : 9783836519953
Taschen (21/05/2010)
4.5/5   2 notes
As special photographer on the sets and locations of Francis Ford Coppola's The Godfather trilogy, Steve Schapiro had the remarkable experience of witnessing legendary actors giving some of their most memorable performances. Schapiro immortalized Marlon Brando, Al Pacino, Robert De Niro, James Caan, Robert Duvall and Diane Keaton in photos that have since become iconic images, instantly recognisable and endlessly imitated. Gathered together for the first time in thi... >Voir plus

Video de Steve Schapiro (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Steve Schapiro
— Abonnez-vous à la chaîne YouTube de #CàVous ! https://bit.ly/2wPCDDa —
Au programme de C à vous la suite : Invités : Bernard Campan, Alexandre Jollien, Mathieu Madénian • Alexandre Jollien & Bernard Campan : les copains d'abord • le road trip feel good de B. Campan et A. Jollien • B. Campan & A. Jollien : drôlement émouvants ! • Sur la route avec B. Campan & A. Jollien  • Les inconnus, bientôt de retour ?  L'Oeil de Pierre - Steve Schapiro : mort du photographe du « Nouvel Hollywood » Invité : Mathieu Madénian • Mathieu Madénian : l'esprit de famille • Mathieu Madénian : le fils pas préféré ! • Mathieu Madénian : Son spectacle familial • Mathieu Madénian : un air de famille La Story médias - Chanel valorise ses métiers d'art L'ABC - Les actualités de Bertrand Chameroy