EAN : 9781101983690
TarcherPerigee (March 22,2016) (05/07/2016)
4.5/5   1 notes
Are You a Fangirl?

• Do you survive boring classes or meetings by imagining your favorite TV couple making out?
• Have you posted a lengthy diatribe on the Internet defending a fictional character?
• Have you gotten carsick from reading fan fiction on your smartphone?
• Has Netflix presented you with the “Are you still watching?” button at least once?

If you answered yes, you are a fangirl. (But you alre... >Voir plus
Que lire après The Fangirl LifeVoir plus
Excellent livre de psycho adressé aux fangirls. Décomplexant et motivant, drôle et bourré de références à la pop culture. Ce livre m'a mis sur le chemin de la fanlady que je souhaite devenir : celle qui est ancrée dans la réalité sans avoir à renoncer à ses passions et son imaginaire, qui lui donnent chaque jour la force de relever la tête et d'avancer dans la vie.

I watch television like it's a spectator sport. I laugh, I scream, I cry. I even jump up and down. Then I get on the computer and do it all over again with a group of people who totaly get it.