Harlequin (01/01/2015)
To protect her son, Mark, Ciara Malloy has moved to this rural area in Washington. The new beginning is off to a rocky start, however, when Mark gets too familiar with Gabe Tennert's horses. It's obvious their next-door neighbor prefers his solitude. Even so, he shows incredible patience with Mark. And when Gabe turns that intense gaze Ciara's way…how can she resist such a good, sexy man?
But crossing the line between friends and something more is riskier tha... >Voir plus
Que lire après More Than NeighborsVoir plus
More than neighbors a été une lecture agréable même si certains passages sont un peu trop dégoulinants de bons sentiments à mon goût.L'intrigue n'est pas complètement extravagante et les personnages sont plus travaillés que dans la plupart des romances Harlequin. En fait, mon favori est celui du jeune Mark, le fils de l'héroïne, que j'ai trouvé très attachant... Si ce n'est pas une lecture inoubliable, j'ai cependant un bon moment avec cette romance très classique.

Lien : http://lecturesdestephanie.b..

There were times he felt like a tractor long abandoned in a field, buried in snow all winter, gears rusting until they locked, only now they were grinding into motion.

Lire un extrait