Éditeur : Andrews McMeel Publishing (07/11/2017)
4.4/5   5 notes
Sweet, funny, and quietly poignant, Debbie Tung's comics reveal the ups and downs of coming of age as an introvert.
This illustrated gift book of short comics illuminates author Debbie Tung's experience as an introvert in an extrovert's world. Presented in a loose narrative style that can be read front to back or dipped into at one's leisure, the book spans three years of Debbie's life, from the end of college to the present day. In these early years of adult... >Voir plus