Cemetery Dance Publications (16/04/2023)
4.5/5   1 notes
Rosita live a quiet small town life. Todd's latest novel is selling well and despite recent budget cuts, Rosita relishes her job at the local library. After years of marriage, they're still in love, the mortgage to their suburban home is paid off, and their future is bright. Until, that is, Todd makes an appointment at the Department of Motor Vehicles to renew his license.

Jorge Guiterrez, Rosita's younger brother, hasn't been so lucky. A few months e... >Voir plus
Que lire après DMVVoir plus
J'adore le style de cet auteur donc mon opinion est un peu ‘parti pris.'
J'ai aimé cette satire cauchemardesque du DMV qui a une réputation très négative aux states.
Maintenant j'avoue que j'aurai préféré qu'il prenne plus son temps à augmenter le malaise, le cauchemar et l'absurdité des situations. J'aurai préféré qu'il décrive plus en longueur les situations réelles du DMV tout en mélangeant avec des situations extrêmes . L'auteur nous fait tomber trop vite dans la satire et l'extrême.
Malgré tout je suis toujours fan.