Gwen Aduh (Traducteur)Miren Pradier (Traducteur)
Auto édition (04/12/2014)
3.5/5   2 notes
Good evening. I m Inspector Carter. Take my case. This must be Charles Haversham! I m sorry, this must ve given you all a damn shock. After benefitting from a large and sudden inheritance, the inept and accident-prone Cornley Polytechnic Drama Society embark on producing an ambitious 1920s murder mystery. They are delighted that neither casting issues nor technical hitches currently stand in their way. However, hilarious disaster ensues and the cast start to crack u... >Voir plus
Je connaissais cette pièce de théâtre anglaise montée par la troupe du Mischief Theatre, sous le nom de The Play That Goes Wrong. J'étais ravi d'aller voir une mise en scène adaptée en français puisque je suis assez friand d'humour anglais. C'est une vraie tranche de rigolade aussi je n'ai pu résister à l'envie d'en acheter le livre.

Mais tu vas crever oui !