Creation Books (29/05/2001)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
The ultimate compendium of graphic-novellas by the precursor of ero-guru ("erotic-grotesque") style of manga, Suehiro Maruo. Unlike anything seen in Western comics, this unique style is a dramatic fusion of extreme sex and violence. Available in English for the first time, and with an introduction by Romain Slocombe, this will be an essential purchase for fans of graphic-novels and extreme fiction.
Que lire après Ultra-Gash InfernoVoir plus

Videos de Suehiro Maruo (5) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Suehiro Maruo
"Ce Docteur Inugami est une belle surprise pour ma part, il se lit d'une traite, on enchaîne les chapitres sans voir le temps passer et le temps de le dire, c'est déjà fini."
Salut à toi ! Voici une nouvelle fois un Mangado - La voie du manga sur Docteur Inugami de MARUO Suehiro. Pour ne louper aucune vidéo et nous soutenir, pense à t'abonner à la chaine youtube de Manga-News et de la Bande Animée !
Manga-News : https://www.youtube.com/channel/¤££¤16Mangado6Docteur Inugami de MARUO Suehiro15¤££¤6rmAqHIg/?sub_confirmation=1