EAN : 9781943816590
Society for American Baseball Research (09/09/2017)
You have to be a very good pitcher to lose 20 games in one season. Why would a manager keep putting you out there to pitch, time after time, if you didn’t have a chance to win the game? More than 25 percent of the pitchers in the National Baseball Hall of Fame are pitchers who lost 20 or more games in a single season. One of them even lost 20 or more games for 10 years in a row!

The names in this book are often well-known names. Cy Young lost more tha... >Voir plus
Que lire après 20-Game LosersVoir plus
De nos jours, un lanceur de baseball joue une trentaine de matches, sur une saison régulière qui en comporte 162, hors playoffs.

Quand on enregistre plus de 20 défaites sur une saison... le message est donc assez clair.

Pourtant, quelques joueurs, et non des moindres sont bel et bien au Hall of Fame de Cooperstown tout en étant présent dans cette liste peu glorieuse...

Voici l'histoire de ces joueurs et es raisons de leurs "records" négatifs.