Julius Wiedemann (Éditeur scientifique)
Éditeur : Taschen (06/06/2006)
The world’s coolest online shopping sites In this latest addition to the Web Design series, we explore the very best of electronic commerce website design. Now that people are using online shops to buy everything from computers to groceries to clothing, e-commerce has become a major player in the sales market—to such a degree that recent research has estimated that about 10% of US "brick and mortar" sales are even influenced by online shops. From small retailers to ... >Voir plus

Videos de Julius Wiedemann (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Julius Wiedemann
Retrouvez vos livres dans notre librairie en ligne ! :
L'histoire du Design : Volume 1 (1890-1959) de Jens Muller aux éditions Taschen https://www.lagriffenoire.com/101767-beaux-livres-va-history-of-graphic-design.html
The history of graphic design : Volume 2, 1960-today (Anglais) Relié de Jens Muller (Auteur), Julius Wiedemann aux éditions Taschen https://www.lagriffenoire.com/128654-beaux-livres-art-the-history-of-graphic-design-vol-2--1960-today---the-history-of-graphic-design-vol-2--1960-today.html
#soutenezpartagezcommentezlgn
>Généralités>Bibliothéconomie et sciences de l'information>Opérations bibliothéconomiques et documentaires (56)