Philippe Safavi (Traducteur)
Presses de la Cité (07/02/2002)
4.25/5   12 notes
It will come as no surprise to anyone who understands the derivative nature of filmmaking that Lorenzo Carcaterra's newest has already been bought for a TV miniseries. After all, how many times can you rerun all three parts of The Godfather? Here the author of Sleepers and Apaches provides a full accounting of the life of one Angelo Vestiere, told from the perspective of two people who witnessed it firsthand: Gabe, the street kid who ultimately betrayed Angelo... >Voir plus
Que lire après GangsterVoir plus
La griffe du chien par Winslow

La Griffe du chien

Omerta par Puzo

Omerta

Mario Puzo

3.88★ (150)

Un pays à l'aube par Lehane

Danny Coughlin

Dennis Lehane

3.91★ (4500)

3 tomes

le parrain en bouquin !!nous traversons l'histoire des usa, a travers les yeux de gangster qui ont assistes ou fabriqués les grands moments des etats unis. a lire

Lire un extrait