Annie Leibovitz (Autre)
Taschen (02/08/2022)
4.33/5   3 notes
The coveted Annie Leibovitz SUMO is now available in an unlimited XXL edition. Drawing on more than 40 years of work, including photojournalism made for Rolling Stone magazine in the 1970s and conceptual portraits for Vanity Fair and Vogue, Leibovitz selected iconic images and also photographs that have rarely, if ever, been seen before.
Que lire après Annie LeibovitzVoir plus
Remarquable édition chez Taschen! Un livre de dimensions imposantes et d'un poids certain!
Mais sur le plan artistique quel plaisir de parcourir l'ouvrage avec de nombreuses photos iconiques!
Annie Leibovitz est une photographe exceptionnelle Ses portraits sont comme un livre d'histoire de notre époque, plus efficaces qu'un long discours.