Bellamy Creek tome 4 sur 4
Auto édition (16/05/2021)
Just friends. That’s all Beckett Weaver and I have ever been.Sure, he’s a hot cowboy who left Wall Street behind to take over his family’s ranch. Yes, I’ve had a secret crush on him since we were seventeen. And who wouldn’t appreciate those strong hands, that massive chest, and the way he fills out a pair of Levis? He makes a girl sweat just looking at him . . . and I look. A lot.But I’m a single mom trying to move on with my life, and he’s running that ranch single... >Voir plus
Que lire après Bellamy Creek, tome 4 : Tie Me DownVoir plus

Video de Melanie Harlow (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Melanie Harlow
Mélusine reçoit MELANIE HARLOW, l'auteure de Si nos chemins se croisent !
Suivez-nous sur les réseaux sociaux ! - Instagram : https://www.instagram.com/hugonewroma... - Facebook : https://www.facebook.com/HugoNewRomance/ - Twitter : https://twitter.com/HugoNewRomance - Snapchat : @HugoNewRomance
Pour commander Si nos chemins se croisent : PAPIER Amazon : http://amzn.to/2jxomRC Fnac : http://bit.ly/2AIAgmO Cultura : http://bit.ly/2nfr7fl Chapitre : http://bit.ly/2i2HxSL Decitre : http://bit.ly/2k974xZ
NUMÉRIQUE Amazon : http://amzn.to/2AkZRPD Fnac : http://bit.ly/2zSaXhK Apple : http://apple.co/2AqwoWP Playstore : http://bit.ly/2AfPajb Nolim : http://bit.ly/2Ai45cQ
Si vous avez aimé cette vidéo, n?hésitez pas à vous abonner et mettre un petit pouce bleu, ça fait toujours plaisir ! La #TeamNewRomance