Citations sur Oeuvres complètes (28)

Vrayement, vous ne fustes oncques de mauvaise pie couvéz, puisque estes de la benoiste Touraine !
Rien n'est si cher ne si précieux que le temps; employons-le à bonnes œuvres.
Nous avons tant et trestant par la marine jeûné que les araignes ont faict leurs toilles sur nos dents.
(C'est le Diable qui parle)
Je allons tenter les pillars chiquanous, desguyseurs de procès, notaires faulsères, advocatz prévaricateurs; mais ils m'ont faict dire par un truchement qu'ils estoient déjà tous à moy.
Du couraige, tant et plus ! Je ne entends couraige de brebis; je dis couraige de loup, asseurance de meurtrier. Et ne crains rien que les dangiers !
En toutes compaignies il y a plus de folz que de saiges et la plus grande partie surmonte toujours la meilleure.
Lisant les belles chronicques de ses ancestres, trouva que Geoffroy de Lusignan, grand-père du beau-cousin de la soeur aisnée de la tante du gendre de l'oncle de la bruz de sa belle-mère, estoit enterré à Maillezays.
Il vault mieux pleurer moins, et boire dadvantaige !
Je cuyde que soye descendu de quelque riche roy ou prince au temps jadis : car oncques ne veistes homme qui eust plus grande affection d'estre roy et riche que moy, afin de faire grande chère, pas ne travailler, poinct ne me soucier, et bien enrichir mes amys et tous gens de bien et de sçavoir.
Mieux est de ris que de larmes escripre
Pour ce que rire est le propre de l'homme.