Llewellyn Publications (01/01/2008)
There's a reason caviar has a reputation as a love food, but a little vanilla or peppermint can work wonders too! You'll savor mushrooms like never before after experiencing their intuitive-raising effects, and a munch of celery will resonate with new meaning as it boosts your sexual desire and psychic awareness.

Virtually any item in your pantry can be used for personal transformation. From artichokes to kidney beans to grape jelly, food contains spe... >Voir plus
Que lire après Cunningham's Encyclopedia of Wicca in the KitchenVoir plus
Ce livre nous apprend à mêler la magie à notre quotidien et plus particulièrement à la nourriture ! Il offre des correspondances intéressantes sur la plupart des aliments que l'on consomme au quotidien sans se rendre compte de ce qu'ils peuvent nous apporter énergétiquement.