Harlequin (01/07/2011)
Ajouter la description de l’éditeur

Contribuer à la description collective
Que lire après Ce cadeau-làVoir plus

Videos de Cindi Myers (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Cindi Myers
Not sure what to add to your TBR list? Here are just a few books that Harlequin fans recommend you check out next!
In this video: Their Nine-Month Surprise by Laurel Greer https://www.harlequin.com/shop/books/9781488069796_their-nine-month-surprise.html
The Bad Boy of Redemption Ranch by Maisey Yates https://www.harlequin.com/shop/books/9781488056871_the-bad-boy-of-redemption-ranch.html
Colton's Last Stand by Karen Whiddon https://www.harlequin.com/shop/books/9781488064081_coltons-last-stand.html
Cinderella's Royal Secret by Lynne Graham https://www.harlequin.com/shop/books/9781488059544_cinderellas-royal-secret.html
Running Out of Time by Cindi Myers https://www.harlequin.com/shop/books/9781488067464_running-out-of-time.html
***
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus